Konto w Orange Flex – wszystko, co warto o nim wiedzieć

Autor: Orange Flex

Data dodania: 19 December 2022

Dzięki aplikacji mobilnej Orange Flex wygodnie zarządzasz usługami i wszystko masz pod ręką. Nie chcesz podpinać karty płatniczej i zastanawiasz, jak doładować środki Orange Flex? Logowanie sprawia Ci problem? A może nie wiesz, jak usunąć konto Flex lub zrezygnować z usług? Odpowiadamy na te i inne wątpliwości związane z Twoim kontem w Orange Flex.

Aktywacja numeru w Orange Flex i opcje logowania

Przy aktywacji Orange Flex wybierasz, jak chcesz się logować do konta: przez Facebooka, Google lub adres e-mail.
Jeśli chcesz to potem zmienić, bo na przykład przestajesz korzystać z Facebooka, kliknij Nie pamiętasz hasła?, a następnie wybierz inną opcję, która Ci odpowiada. Ustaw też nowe hasło.

Problem z dostępem do konta Orange Flex? Logowanie przez numer telefonu

Do aplikacji zawsze możesz zalogować się przy użyciu swojego numeru telefonu. Otrzymasz wtedy jednorazowy kod SMS, który wykorzystasz w roli hasła.
Jeśli masz problemy z logowaniem do Orange Flex, skorzystaj z pomocy na czacie w aplikacji.

Jakie metody płatności są dostępne w Orange Flex i jak zmienić wybraną metodę?

Gdy aktywujesz konto Orange Flex, wybierasz, czy chcesz płacić podpiętą kartą płatniczą, czy przez doładowanie BLIKIEM środków Orange Flex, z których pobierane będą opłaty.
W zakładce Płatności możesz też zmienić wybraną metodę płatności, kiedy tylko chcesz, albo zmienić kartę płatniczą na inną czy edytować jej dane.

Jak doładować Orange Flex i jak wypłacić środki?

Doładowanie środków Orange Flex jest możliwe, gdy korzystasz z płatności BLIKIEM. Potem już tylko wybierasz Wpłać środki, wpisujesz kod BLIK i potwierdzasz płatność.
W każdej chwili możesz też odzyskać środki z konta Flex. Żeby to zrobić, musisz jednak wcześniej dodać kartę płatniczą w apce, a potem w zakładce Płatności wybrać Wypłać środki.

Dlaczego po doładowaniu środków Orange Flex nie ma faktury?

W Orange Flex możesz doładowywać i wypłacać środki, kiedy chcesz, więc nie wystawiamy faktur za te operacje.
Jeśli korzystasz z oferty Flex dla Firm, dostaniesz fakturę na maila po każdej płatności, czyli w momencie, gdy opłata za usługę zostanie pobrana ze środków Flex lub z podpiętej karty płatniczej.
W ogóle nie wystawiamy jednak faktur, jeżeli masz konto prywatne, czyli Ofertę dla Ciebie.

Jak zmienić konto Orange Flex dla Ciebie na Flex dla Firm lub odwrotnie?

Wchodzisz w zakładkę Mój profil, a potem klikasz Edytuj profil i zmianę typu konta. Możesz to zrobić raz na 30 dni, ale żeby się udało, wypłać wcześniej środki na Usługi Premium na konto Flex.
Jeśli przechodzisz na Flex dla Firm, przygotuj NIP firmy i pamiętaj, że obsługujemy tylko jednoosobowe działalności gospodarcze.

Jak zrezygnować z usługi i jak usunąć konto Orange Flex?

Z planu komórkowego Orange Flex możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Wystarczy, że w zakładce Mój Plan wybierzesz opcję Zakończ Plan.
Przez 6 miesięcy od ostatniego dnia ważności subskrypcji możesz też reaktywować Plan z tym samym numerem. Jeśli natomiast chcesz od razu usunąć konto Orange Flex, złóż takie polecenie konsultantowi na czacie w aplikacji.
Potrzebujesz dodatkowych informacji o koncie Flex lub masz jakiś problem? Sprawdź zakładkę Pomoc na stronie flex.orange.pl lub w aplikacji. Zawsze możesz też napisać do nas na czacie – chętnie pomożemy!

Pierwszy raz Flex?

Poczuj wygodę subskrypcji, czyli zwykłe-niezwykłe usługi w apce.

Podobało się?
Udostępnij